Skip to the content
Looks like you’re based in the United States. For content specific to your country, visit our United States site.

Verdens første premium sportsklær-merke, Castore, forblir like dedikert som alltid i å hjelpe atleter med å oppnå maksimal suksess, ved å konsekvent utvikle produktenes design og teknologi slik at de lever opp til sitt ikoniske motto «Bedre stopper aldri».

UTFORDRINGEN

Hver sesong blir definert av avdukingen av en ny drakt, og premium sportsklær-merke Castore hadde behov for en responderende og fleksibel logistikkpartner til å støtte lanseringen av deres nye design for den skotske Premier League 2021 vinneren, Rangers FC.


Løsningen

Hastverket til Rangers FCs draktlansering krevde at SEKO samlet inn produktet fra produsenten og distribuerer bestillinger hurtig verden over. Dette var en prosess vi effektiviserte ved avgjørelsen om å holde den nødvendige beholdningen nærme konsumentene i to viktige regionale distribusjonssentre.


Fordelene ved SEKO-løsningen

  • Sømløs utføring av enhver del som inngår i e-handel gjennomføringsprosessen
  • Responderer til tidskritiske produktlanseringer
  • Gir tilgang til globale markeder

Resultatet

De nye draktene ankom SEKOs fasiliteter av høyeste standard ved Milton Kenyes og Hong Kong, med den førstnevnte som tilbyder av tilgang til spesialist i varmeoverførings trykketjenester for drakter – i tillegg til utføringen av all e-handel og bestillinger fra vareforhandlere.
For å lansere draktene på en vellykket måte I det asiatiske markedet, åpnet SEKO vårt Hong Kong distribusjonssenter til Castore i november 2020 – og innen desember 2020, hadde våre australske fasiliteter blitt tatt i bruk for å etterkomme bestillinger fra vareforhandlere for bedre rekkevidde verden over.
.

«Castores samarbeid med SEKO har muliggjort en rask deployering av våre nye produkters utvalg og rekkevidde. SEKOs globale infrastruktur og systemer, sammen med deres fleksible tilnærming, gjør at vi kan stole på dem nok til at de kan arbeide flittig med vår ende-til-ende-verdikjede, samtidig som vi kan ha fokus på å videreutvikle vår bedrift og våre kundegrupper.»

David Storey Supply Chain Director, Castore

Share SEKO content on social

VÅRT KUNDEFOKUS

Alt vi gjør er designet for å gjøre kundenes liv lettere - hjelpe dem med å utvikle og opprettholde gode forhold til sine egne kunder.

La oss få vite hvilke forretningsutfordringer du står overfor, så får vi se hva vi kan gjøre for å hjelpe. Vi ser frem til å høre fra deg, og takker for at du tok kontakt.

For å finne ut mer, fyll ut skjemaet, send en e-post til sales.no@sekonordic.com, eller ring oss.

Ny virksomhetsforespørsel

Hvis du har forespørsler om levering av personlige eiendeler eller gjenstander, er det lite sannsynlig at vi vil kunne hjelpe deg. Takk skal du ha

Ved å fylle ut dette skjemaet, godtar du at lagring av personopplysningene dine av SEKO Logistics - som beskrevet i vår globale personvernerklæring - og samtykker i å motta fremtidige oppdateringer om SEKO og hvordan vi kan støtte din virksomhet.

Jeg ønsker å motta fremtidig kommunikasjon fra SEKO Logistics.